Marihuana
Heda
Dobrý den,
chci se zeptat,jak nejdéle může být THC zjistitelné z moči po jednorázovém zakouřeni.A můj druhý dotaz je opačný. Když kouřím delší dobu (cca 8 měsíců),jak přibližně dlouhou dobu je to zjistitelné. Předem moc děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Hedo.
Je to velmi individuální a níže uvedené hodnoty jsou pouze orientační.
THC:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech drogu užil.
Stačí to takto?
MK