injekční aplikace subutexu v těhotenství
blazterka
Dobrý den,chtěla bych se zeptat pana doktora MINAŘÍKA..(nechci se nikoho dotknout, ale věřím názoru jen od pana doktora,se kterým už mám zkušenosti)
Jaký rozdíl pro miminko (když jsem tehotna-jsem v 5.měsíci) má způsob užívání subutexu? Beru ho jehlou a vím,že pro mě to nikdy nebylo dobrý a samozřejmě vím,že lepší je to brát pod jazyk..ale zajímá mě v čem je to pro to dítě jiné..
Že všech různých stran jsem právěže slyšela něco jiného a vám věřím,tak bych chtěla slyšet vás názor..
Se vším jinak jsem přestala, drogy jsem neměla už minimálně rok,z 40cigaret teď kouřim tak 8 a z 14mg/den subutexu beru 4mg..
Moc děkuji za odpověď, pane doktore..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, blazerko,
pan doktor již na poradnu neodpovídá, nicméně dotaz jsem dostala na starosti já, Gabriela Minařík, jeho žena.
Takže nyní doslovně cituji odpověď pana doktora:
"Asi bych jako nejvážnější riziko vnímal riziko infekce. Protože sterilitu injekční aplikace u rozpuštěné tablety nikdy nezajistíte. Při frekvenci, kterou si aplikujete, protože předpokládám, že berete minimálně každý den, je statistická pravděpodobnost, že dojde k nějaké infekci velmi vysoká. A ikdyž si té infekce nemusíte všimnout, přesto k ní dochází. Sečteno a podtrženo je určitě menší riziko vyšší dávka, než injekční aplikace. Takže radši berte ráno 4 a večer 4mg, je to menší riziko než 4 mg injekčně."
Snad tedy alespoň takto. Pokud byste pana doktora chtěla kontaktovat, můžete ho sehnat na pracovišti Klinika adiktologie, tel. 24968260.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.