Pervitin
Anyan
Dobrý den je mi 19 let a cca rok užívám pervitin snupanim jak kdy někdy jednou za měsíc někdy za 2.
Teď mám takový problém dva měsíce jsem nedostala menstruaci a nejspíš no spis určitě to bude z toho predtim jsem s tím neměla problém tehotenske testy jsem si dělala a jsou negativní ale dva měsíce je už dost dlouho takže se chystám ke gynekologoj na vyvolávací injekci chci se spis zeptat jestli je možné aby při gynekologicke prohlídce našel něco co by uvedlo to ze užívám pervitin jestli na to proste muže podle neceho přijít :) předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Anyan,
pokud se sama o užití nezmíníte a nebudete se chovat nebo odpovídat nějak podivně, domnívám se, že není možné, aby gynekolog vaše opakované užití pervitinu odhalil.
Stává se, že občas ženě menstruace vynechá. Pokud není těhotná (samotný těhotenský test může chybovat, nebo prostě nereagovat na nížší hladinu hormonů), je to většinou známka stresu, rychlého výkyvu (zejména poklesu) váhy, nebo nějakých jiných zdravotních potíží (cysta, zamlklý potrat atd.). Píšete, že jste užila v posledním roce vícekrát, teprve nedávno vám vynechala menstruace. Může to souviset - obzvlášť pokud máte poslední dobou stres, nebo je užití spojeno s velkým fyzickým vypětím, úbytkem váhy apod., ale neužíváte často, proto mi taková souvilost úplně nesedí. Proto je dobře, že jdete na gynekologii! Nicméně - neděje se přeci jenom ve vašem životě něco dalšího? Už jen to, že v posledním roce experimentujete s pervitinem přeci není samo sebou? Změnila jste prostředí? přátele? školu? Událo se nebo se děje ve vašem životě něco, co řešíte experimentováním s pervitinem? Co vám užívání dává?
Budu ráda, když napíšete, jak dopadla návštěva lékaře. A kdybyste chtěla, napište znovu.
S pozdravem a přáním, aby se vše vyřešilo,
Gabriela Minařík.