Zpětné vyjádření
PePe
Odpovídám ještě na vaší odpověd: http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/40014/proc-uz-nemuzu-papcit.html
Takže tedy chápu dobře, že užívání čistě jen marihuany v budoucím čase( později ) by možné bylo, ale právě kvůli tomu Pervitinu hlavně musím nechat tělo nějakou dobu odpočinout, aby se kompletně detoxikovalo a zregenerovalo ?
Jak jsem už psal minule. Alkohol už úspěšně nepiji, Pervitin byl jednou a BOHATĚ mi to stačilo, ten hnus už nikdy nechci vidět. Kouřit skoro taky nekouřím a marihuanu taky nijak vyloženě nevyhledávam a nepotřebuji( závislý určitě nejsem ), jen je to můj občasný způsob odreágování, který bych si rád zachoval a nevadí mi si třeba půl roku počkat, jen zda to bude ještě někdy možné. No odpověď jsem snad pochopil správně. Co se zotavování týče, děkuji za optání. Tak se mi naštěstí zatím daří dobře, toho psychiatra si určitě hledám, a stejně tak chodím na echo vyšetření srdce, abych věděl, že budu na 100% vpořádku.
Mockrát vám děkuji za odpověď, určitě mi k něčemu byla a částečně mě uklidnila.
Přeji krásný den.

Odpověděl: Amrit Sen
PePe, opět zdravím.
Každý člověk je neopakovatelný originál o drogy na něj mohou účinkovat a působit různě, stejně jako se mohou důsledky jejich užívání u jednotlivců lišit.
Jak je to a bude s Vámi, odpusťte, tedy opravdu nevím. Kvituji Váš plán na co nejdelší dobu odložit užítí, užívání všech psychotropních látek.
Jak budete reagovat na THC po půl roce abstinence také nevím. Co je však jisté, že už vždy bude u Vás existovat vysoké riziko, že se potíže budou i po samotné marihuaně, opakovat, v krajním případě, že se zblázníte.
Je na Vás, nakolik se Vám bude chtít riskovat, v sázce je, z mého pohledu, příliš mnoho.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.