MDMA otazky
Zvedavec
1. Snizuje Extaze inteligenci ? Ma uzivatel, ktery uz za zivot snedl napr. 500 tablet E, nizsi IQ nez pred uzivanim drogy a "v hlave vymatlano" ? 2. Den po uziti E nemam vubec chut k jidlu a to mi vadi, protoze hubnout rozhodne nepotrebuju, spis naopak. Kamaradi mi radi, at si zakourim travu, ale me to na dojezdu po E nedela dobre psychicky. Nevite o necem, co by povzbudilo chut k jidlu ? 3. Kdyz si vezmu za noc vic nez dve E, tak si pak toho rano moc nepamatuju, to me dost stve - proc se to deje ?? 4. Jde na prvni pohled na party rozeznat od sebe cloveka na E a na piku ? Kamosi tvrdi, ze to dokazou, ja teda ne.... Dik predem za odpovedi....

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Pokud užijete 500 tablet extáze tak budete jistě vypatlanější. Zas takovej čajíček, aby se takováhle pařba obešla bez následků extáze není.
2. Extáze byla původně vymyšlena jako tabletka na hubnutí. Takže nechutenství patří k jejímu efektu. Chuť k jídlu by vám jistě povzbudilo, kdybyste extázi nevzal a ujel místo toho 10 km na kole.
3. Pokud máte po dvou extázích ráno v hlavě prázdno, je to proto, že jste překročil vhdnou dávku (ta bývá obyčejně obsažena v jedné tabletě). Jinými slovy, extáze vám říká, že brát ji po dvou není dobrý nápad.
4. Poznat se to asi dát, jde o to s jakou jistotou, když velká část extází je něco úplně jiného (třeba pervitin).
Pokuste se nějaký čas přestat pařit. mozek si odpočine, budete vidět věci jasněji. A pokud užíváte extázi pravidelně, pokuste si o ní něco sestudovat. Z našeho webu dopuručuji články o psychostimulanciích a samozřejmě o extázi.