Pálení
Kxxxxx
Dobrý den,
již několikátý den mě trápí silné pálení močové trubice, konečníku, očí, rtů a kůže kdekoliv se spotím. Na předloktí se mi občas dělá exém. Předpokládám, že je tomu tak v důsledku nadměrného nárazového (nejsem trvalý uživatel) užití amfetaminu. Výsledky moči vyšly v pořádku, léky na alergii (v případě že by to nebylo způsobeno drogami) nezabírají. Problémy začaly několik dní po užití.
Poradíte mi prosím o co konkrétního by se mohlo jednat, příp. jak postupovat či si sám pomoci? Děkuji za odpověď.
Richard

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Dobrý den,
omlouvám se předně za pozdní odpověď.
Je možné, že vaše potíže nějak s užitím amfetaminů souvisí. Drogy obecně s sebou nesou spoustu rizik, která spočívají jednak v efektu samotné látky, jednak ve způsobu aplikace, v možných netušených příměsích či dalších aktivitách, které s požíváním drog souvisí. Zároveň se ale může jednat o zcela jiný problém.
Nepíšete, jakým způsobem a jak často drogy berete, ani jaké byly další okolnosti, které předcházely objevení vašich příznaků. Nevím, zda se to u vás objevilo poprvé, či zda se někdy v minulosti u vás něco podobného vyskytlo, zda se léčíte s nějakým onemocnění... Zkrátka, takhle bohužel nedovedu říct, co přesně za tím může být. Takže pokud vaše potíže trvají, určitě by bylo dobré, abyste osobně navštívil lékaře/lékařku, který/á by vás mohl/a podrobně vyšetřit a doptat se na všechny možné podstatné informace (drogy bych nezatajovala).
Držím palce a buďte na sebe opatrný!
T.E.