Hubnutí
MDMA Master
Dobrý den, jsem občasný uživatel extáze a chtěl bych zhubnout. Chtěl bych měsíc každý den běhat, ale nemám fyzičku a moc dlouho nevydržím a jak všichni víme extaze je stimulant. Tak mě napadlo ten měsíc před každým během užít extázi k dodání energie a síly na běh. Samozřejmě bych neběžel 4 hodiny v kuse. Dával bych si přiměřené přestávky a pil bych litry minerální vody, ale i tak. Existuje riziko, že by to moje tělo nevydrželo a mohl bych po pár dnech zkolabovat na přílišné fyzické vyčerpaní?

Odpověděl: Amrit Sen
MDMA Mastře, zdravím Vás,
díky za důvěru. Dobře, že píšete a stojíte o náš názor. Odpusťte, nic ve zlém, ale je to opravdu špatný nápad, rizika jsou příliš vysoká. Mohl byste si způsobit jak náhlé, tak i dlouhodobě přetrvávající zdravotní problémy. Namátkou ze škály: Kolaps, selhání životně důležitých orgánů, včetně jejich možného trvalého poškození, v krajním případě smrt.
K riziku závislosti...., že v souvislosti s MDMA nepřichází v úvahu, je pověra.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný a sportujte na čisto, přebytečných kil se tak můžete zbavit ze všech hledisek levněji s výhledem, že je obratem nenaberete zpátky a že tělu i psychice rozhodně přispějete, což se o sportu na drogách říci nedá. Nikdy.
Mějte se fajn, krásné léto,
Amrit Sen.