THC
Kabum
Četla jsem tak letmo okem co tu o tom píšete, a na větší kravinu jsem nenarazila, od kdy je tráva halucinogeni? O tom víte prd, muselo by to bejt napuštěný

Odpověděl: Amrit Sen
Především dobrý den,
pozdrav a poděkování nikdy neuškodí. Konopné drogy zastupují samostatnou skupinu drog, tedy kanabinoidy, jejichž účinek se neodvíjí pouze od obsahu THC, ale i dalších psychoktivních látek.
Halucinace obecně neznamenají jen optické vjemy a pro tuto skupinu drog sice nejsou nejtypičtější, ale zdaleka ne vzácné, zejména při nadměrných dávkách a toxických psychózách, kdy takto zasažení mohou slyšet, cítit, vzácně i vidět celu škálu reálně neexistujících vjemů, proto někdy bývá řazena i mezi halucinogeny, podobně, jako například MDMA (Extáze), typem drogy psychostimulant, který může mít účinky až na pomezí halucinogenu, přestože chemicky vůbec, způsobem užívání, ani kuturně toho moc společného nemají.
Překvapuje mě, že jste o ničem podobném neslyšela, nečetla.
I my se neustále učíme...
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.