2 dny po a pořád jsem v tom
Flattening
Dobrý den.
O víkendu byla velká oslava kamardovych narozenin, kde se ve velkém pilo, kouřila se tráva a braly drogy. V pátek jsem si dal asi 3 tablety extáze (ne najednou).
V sobotu jsem kombinace zvětšil a dal jsem si asi 2 tablety extáze, kousek metamfetaminu (asi třetinu běžné dávky, čáry,) a půl čáry emka. V neděli od zhruba 2 hodin ráno jsem si už nic nedal.
Za tento víkend jsem dohromady naspal 9 hodin. V neděli při příchodu domů jsem usnul asi na 3 hodiny a teď v noci jsem spal asi 11 hodin abych dospal deficit.
Ovšem teď po probuzení se pořád necítím dobře. Mám jakoby hučení v hlavě, všechno vidím jakoby v mlze, nedokážu pořádně zaostřit a při jídle na mě jde nechutenství.
Chtěl bych se zeptat, jestli je tento stav jen dočasný a třeba jestli za pár dní odejde, případně jestli se dá uklidnit nějakým bylinkovým čajem, například Heřmankem.
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Tímto způsobem přes internet s minimem informací opravdu velmi těžko objektivně vyhodnotit zdravotní nebo psychické potíže. Podle toho, co jste uvedl, jste toho zkonzumoval a nakombinoval dost, není tedy asi neobvyklé, že se cítíte špatně. Je třeba to teď vydržet a nechat odeznít, nic dalšího rozhodně neužívat (včetně alka a THC). Doplňte vitamíny a minerály, udržujte pitný režim (nealko, vyhněte se kávě, colovým nápojům a energydrinkům), můžete popíjet bylinný čaj - meduňka působí sedativně.
Pro příště bych doporučila podobné mixy nepodnikat. Pokud by tento stav v řádu dní neodezníval nebo se zhoršoval, pak bych zvážila, zda někam nezajít to více neprobrat. Kontakty Vám můžeme v případě potřeby a zájmu napsat (je potřeba uvést města, která máte v dobrém dosahu).
Ať je Vám brzo lépe.
MK