Extaze
Anuska
Chci se zeptat v pondělí si chceme dát s přítelem dat koulí ( Tesla )
A v červnu někdy mám jít na testy myslíte že mi něco najdou ? Když extazy už neuzivam moc často ? Děkuji za info...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Anusko,
dnes už je červen, nevím tedy, kdy v červnu vás testy čekají, ale pokud to bude v pondělí nebo pár dní po užití, pak mohou vyjít reaktivně, nebo positivně (u screeningového testu se hovoří o reaktivitě na určitou látku nebo skupinu látek, teprve testy laboratorní prokazují přítomnost drogy, konkrétní látky a hovoří se o positivitě). Záleží na řadě proměnných. Pro podrobnější vysvětlení vás odkazuji na článek na stránkách extc.cz zde. Zachytitelnost extáze se pohybuje v řádu hodin až několika dní.
I jednorázové užití extáze má svá rizika, ale to jistě víte. Nebudu vám tedy užití vysloveně rozmlouvat, ale nebylo by rozumnější ho raději o měsíc odložit, než se stresovat kvůli testům?
Snad tedy alespoň takto.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.