Marihuana
Sxxxxx
Dobrý den,
Chci se zeptat? Spolubydlící má ve svém šuplíku na pokojí schovany sáček sušené marihuany.. Myslím že by se mohlo jedna o o více jak 10 g. Mám v tomto případě volat na policii, že má sáček v šuplíku nebo ho musí mít u sebe? Rád bych, aby byl nějak za užívání marihuany potrestán, ale zároveň nechci aby věděl že ho udam sám...
Co proto mohu dělat, když vím, že ten sáček s marihuanou tam je?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Netuším, jak přesně víte, co má spolubydlící ve svých osobních věcech, zda jsou to Vaše domněnky a podezření nebo zda mu prohledáváte věci a jste si jistý...
Také netuším, jaký máte vztah. Zda by nebylo rozumné nejdříve zkusit komunikovat o tom, že víte o marihuaně a říct mu na to Váš názor, než se pustíte do tak razantního kroku...
O drogových zákonech se dočtete na našem webu, zde: http://www.drogovaporadna.cz/trestni-zakonik.html
Zda spolubydlícího udáte či nikoliv je na Vás a na Vašem rozhodnutí.
Než se do čehokoliv pustíte, zkuste to ještě zvážit, případně se nezávazně poradit s právní poradnou, zde: https://poradna.asociace.org/webova-poradna/
MK