Manžel bere drogy
Michaela
Dobrý den,
Již delší dobu jsem měla podezření, že mi manžel něco tají. Nejdřív jsem si myslela, že jde o marihuanu. Bohužel je to daleko horší. Když jsem o tom s ním chtěla mluvit. Vystartoval na mě, nenechal mě nic říct a odešel. Pak jsem u něj našla, sáček s bílým práškem. Nic mi k tomu neřekl, akorát na mě začal opět řvát, že to není pravda, a že to není jeho. Je to prostě lhář. Tak jsem se rozhodla sesbírat důkazy, abych měla něco v ruce a už mi dál nemohl lhát. Záhy jsem zjistila, že to dělá na záchodě, když jde na velkou. Je jasné, že tam nevlezu. Pořídila jsem tedy kameru a schovala ji. Takže ho mám na videu. Ale teď k dotazu, máme ani ne roční dítě, takže já jsem na mateřské, tudíž bez prostředků. Dnes budu o tom mluvit s jeho mámou. Žijeme v jejím domě a já doufám, že mě a jejího vnoučaka nechá bydlet v domě dál, máme spolu velmi dobrý vztah, ale pořad je to její syn. A nevím jak postupovat, dal. V minulosti měl s drogami potíže, dostal se dokonce do vězení, ale ani to ho nepoučilo. Takže se obavám, že pomůže pouze rozvod, protože si myslím ze pokud nebude chtít sám závislosti se nezbaví a bude to furt dokola. Hlavně nechci vychovávat dítě s někým kdo bere drogy, moc se v drogách nevyznám ale myslím si že je to pervitin. A co jsem cetla, je to jedna z nejhorších závislostí.

Odpověděl: Markéta Kordová
Michaelo, zdravím Vás.
Dotaz jste zadávala včera, plánovala jste rozhovor s matkou partnera. Uskutečnil se? Jak to dopadlo?
Můžete napsat více, lze využít i skrytá poznámka (ta není vidět na veřejné části webu).
Níže v odkazech základní informace o užívané látce a také informace pro blízké osoby. Pročtěte si to, pokud Vás napadne se na cokoliv doptat, neváhejte napsat kdykoliv znovu. V případě, že byste stála o osobní kontakt, můžete Vám doporučit vhodné zařízení, kde byste mohla nezávazně zkonzultovat vše co potřebujete. V Praze máme Poradnu pro rodiče a partnery, ale netuším, kde žijete.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Mějte se zatím hezky, MK