pervitin
pepe
dobry den jsem,asi uz hanlivě receno fetak.jsem uzivatel pervitinu nosem
z meho okoli to nikdo netuší,chtel bych se zeptat jake množství zustane po aplikaci nosem např:sobotu v 17.00
a jaky stav je priblizne v 12.00 druhy den.merim 180cm a vazim asi 104kg
děkuju za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Pepe,
na takovou otázku vám takhle na dálku nedokáže nikdo dost dobře odpovědět. Jde o to, že pro stanovení přesné nebo i jen přibližné hladiny látek, by bylo potřeba znát řadu proměnných. Když pominu fakt, že každý jsme jiný a tedy i metabolismus každého z nás pracuje různou rychlostí a stav orgánů, které metabolizují se také individuálně ale i situačně liší, jsou tu další faktory: zejména pak pokud jde o drogu, kterou jste užil, její přesné složení, samozřejmě pak také obsah účinných látek a užité množství. Pak je také důležité, jakou metodou budete výši hladiny ověřovat - jaké testy k tomu využijete, na co budou reagovat, jakou mají citlivost, přípdně z čeho bude test proveden.
I v případě, že bychom všechny tyto údaje měly, přesnou hladinu stanoví pouze laboratorní testy. Ptáte se z nějakého konkrétního důvodu? Budete podstupovat v nejbližší době nějaké testy?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.