Pervitin
Maty77
Dnes mi tělo vrátilo to co jsem mu za těch min 14 dní způsobila... Přišla jsem o práci a z nudy jsem začala sjíždět pervitin naučila jsem se občas najíst a pár hodin vyspat ale dnes mám tělesný kolaps... Strašná únava ale spát nejde, srdce mi buší a brni ruce na hrudi mám tezkost... Já tímto svou třítýdenní zkušenost zakončila a modlím se ať jsem v pořádku, dnes se o sebe opravdu bojím a chci poradit zda jde s tímto stavem něco dělat aniž bych musela na pohotovost... Je mi i zle od žaludku, motá se mi hlava a jak jsem psala vysoký tep... Celý den ležím, doplňují tekutiny a snažím se něco sníst...

Odpověděl: Amrit Sen
Maty, zdravím Vás,
mám za to, že už jste několikrát psala, opravte mne, jestli se pletu.
Podle všeho nemáte svoje užívání pod kontrolou, navíc v souvislosti s psychostimulanty, které do sebe "klopíte" v kombinaci nejen s fyzickými, ale především psychickými problémy, po které jste popisovala, respektive progradující psychickou poruchou, nebo startujícím psychickým onemocněním, na Vás apeluji, abyste bez odkladů vyhledala podporu a pomoc, domluvila si konzultaci a vyšetření u na slovo vzatého odborníka, mám na mysli psychiatra - adiktologa.
Stydět se nemusíte, nejste jediná s obdobnými problémy a z úniku citlivých skutečností obavu mít rovněž nemusíte. Získáte pochopení, podporu a pomoc, uleví se Vám, dozvíte se, jak na to, dát se do kupy. Asi tušíte, že na to jedna konzultace a vyšetření stačit nebude. Můžete si domluvit průběžnější schůzky, případně ambulatní léčbu, budete mít možnost přemýšlet o tom, jak konkrétně dál a další kroky podnikat s odpornou podporou. V opačném případě počítejte s radikálním zhoršováním Vašeho stavu s rizikem, že se brzy zblázníte.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na spolehlivé vstřícné odborníky a bezplatné i anonymní služby v dosahu obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/pomoc-a-lecba.html
Seberte všechnu odvahu a kuráž, začněte jednat.
Nejde o nic menšího, než je Váš život.
Přeji hodně štěstí, držím palce!
Amrit Sen.