Prohlídka u lékaře
Andy
Dobrý den jdu v pondělí na 17ti letou prohlídku k obvodnímu lékaři. Mám si přinést ranní moč. Ukáže se doktorce že jsem požila trávu ? Naposledy ve středu a hulím často. U takových lidí co hulí často jsem se dočetla že zůstává THC v krvi až 2 měsíce. Jde mi i spíš o to jestli se zobrazí doktorce to, že jsem ji požila.

Odpověděl: Amrit Sen
Andy zdravím Vás,
díky za důvěru. Při běžných zdravotních prohlídkách se testy na drogy nedělají. Ty se, s výjimkou rozhodnutí soudu, mohou provádět pouze s vědomím a souhlasem testovaného, navíc jsou relativně nákladné.
Znamená to, že pokud jste lékařce test neodsouhlasila, testovat na drogy Vás nemohou a nebudou.
K detekovatelnosti THC, obsaženého v konopných drogách
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, kdybyste měla ještě něco na srdci, kdykoli napište.
Buďte na sebe opatrná, Amrit Sen.