Jak se chovat k synovi, který již 25 let bojuje s drogami
Růže
O tom, že můj syn bere pervitin, jsem se dozvěděla před patnácti lety. Teď je mu 40, je ženatý, má dvě děti. Před 5 lety byl 3 měsíce v léčebně a vydržel být čistý po návratu asi půl roku. Jeho žena mu mockrát pomohla se zase postavit na nohy, ale zase do toho spadl. Vždy kvůli dětem, které má moc rád, sekal nějakou dobu dobrotu. Já jeho matka jsem se snažila mu vždy také pomoci. Nevím jestli dělám dobře, když ví, že vždy mu psychicky i materiálně pomůžu. Nebylo by lepší, kdyby ve mně podporu nenašel a musel si poradit sám?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, jednoznačná odpověď neexistuje. Na někoho takové radikální rozhodnutí může zabrat, na někoho ne, je to individuální. Zda by to bylo účinné v případě Vašeho syna si netroufám odhadnout. Nelze ani podle několika mála informací učinit objektivní závěry, nejlépe probrat vše co je aktuálně třeba v osobním kontaktu, kde je více prostoru...
Netuším, kde žijete. Pokud by pro Vás nebylo obtížné navštívit naše zařízení v Praze, můžete využít naších služeb ve specializované Poradně pro rodiče, zde kontakt:
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba:
PO 9,00 - 17,00
ÚT, ST, ČT 9,00 - 17,00
PÁ 9,00 - 15,00
(po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Poskytujeme bezplatné poradenské služby rodinným příslušníkům, stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
V případě, že jste odjinud, napište prosím, kde žijete, města, která jsou Vám dobře dostupná, pokusíme se Vás co nejvhodněji nasměrovat ve Vaší lokalitě.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem, Markéta Kordová