thc
Petr
dobrý den kámoš hulil mariuhanu cca 2,5 let. nejdřív to dělal jen o víkendu a asi 5 měsíců zpátky to začal dělat každý den a chtěl bych se zeptat jak dlouho by měl v sobě neaktivní latky děkuji za odpověď

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
to závisí na vícero faktorech a pouze jedním z nich je "chronicita" užívání. U kanabinoidů se (kromě jiného) velice uplatňuje tzv. redistribuce a pomalé uvolňování z dep, které jsou po těle vytvořeny. U kanabinoidů tato depa vytváří tuková tkáň, ze které se velmi pozvolna kanabinoidy uvolňují. Dále pak závisí na tom, jaky vzorek pro analýzu použijete a jakou metodou je vzorek analyzován - tudíž pokud se jedná o krev/sliny, pak v řádu dní, pokud by byly zvoleny např. vlasy, pak v řádu měsíců (závisí na délce vlasů). Ale jak jsem psal výše je to špatně odhadnutelné.
Stačí to takto?
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec