nevolnost po nastrelu
picko
zdravim uzivam piko nitrozilne jiz par let a cas od casu me po aplikaci prepadne silena bolest kloubu, tres, nevolnost, pocit zizne a celkova slabost. tento stav se dostavuje cca hodinu po aplikaci s po dalsi hodine odezni. stava se to zridka ale stava. zajima md co to zpusobuje.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, picko,
bohužel vám nedokážeme na vaši otázku odpovědět. Pokud k tomuto stavu dochází skutečně pouze v době, která souvisí s aplikací, pak asi nejspíš souvisí s užitím pervitinu. Jestli ovšem užíváte často, pak může být důvodem i něco zcela jiného, nebo kombinace více faktorů. Vypozoroval/a jste i nějaké další souvislosti? Například co ostatní, kteří užijí to samé? Závisí výskyt tohoto stavu na zdroji? A co další okolnosti - např. dochází k tomu jednou za měsíc, vždycky po týdenní jízdě v kuse? Nebo užijete i něco v kombinaci? Staráte se o sebe - spíte, jíte, pijete? Ten den, den před nebo po to vypadá jak? Nejde o celkové vyčerpání? A co se děje potom? Objeví se u vás den dva na to nějaké další příznaky, nemoc?
Chci tím říct, že nejde o standartní stav, který by se s užitím pervitinu spojoval. Proto nelze než hádat, co se vlastně děje.
Rozhodně na sebe dávejte pozor! Zdraví - psychické i to fyzické - máte jen jedno. Jakékoli neobvyklé reakce nepodceňujte a možná je raději vnímejte jako varování vašeho těla, že se děje něco, co není v pořádku.
Nenapadlo vás si dát na nějakou dobu pauzu?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.