Má vůle nestačí
Street
Selhal jsem. Třetí den uz jsem nezvládl. To snad neni možný, že ten hnus má takovou moc. jsem hrozně unavený. Zdá se mi už, že nemohu zaostřit zrak. To na co se podívám, vidim mlhavě. Spal jsem 2 hodiny tyto poslední 3 dny. V práci dělám chyby. Musim si po sobe vse vic a vic kontrolovat..proboha toto snad nikdy neskončí..? Existuje nějaké číslo na které lze volat v průběhu celeho dne? Třeba i ve večerních hodinách? Jen když prijde ten zlom kdy vůle slábne..aby v tu chvíli mě někdo zase probral? Řekl mi třeba jen...kasli na to..nebuď uz blbej..je to k ničemu..ani te to uz nebaví..bere ti to zdraví..věnuj se rodině..máš rok a půl starého syna..vytáhni si uz tu hlavu ze zadku..prestan fnukat a prostě se na to zbytečný svinstvo vy...! Zkusím to znova..pokusil jsem se zavřít si cestu ke zdroji...ráno odevzdam přítelkyni telefon..abych zabránil tomu sehnat jiný zdroj...ze zkušenosti vím...ze po několika dnech..touha po pervitinu slábne...člověk začíná myslet racionálně...neovlivněn ...budu zde cislovat dny...kdy budu čistý pokud přestanu psát..opet jsem selhal.. potom učiním krok jiný..už žádná slova, ale činy. Děkuji za Váš čas. S pozdravem Radek Sxxxxxx

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Radku,
hlavní je, že jste pořád rozhodnutý s tím něco udělat. Ano, ono to prostě není jednoduché vydržet. Kor za provozu, který nejspíš máte. I proto si říkám, jestli by to nechtělo nějak lépe naplánovat. Co v tom Káčku, jaký z toho máte pocit?
Bohužel spousta poradenských linek, které jsou nonstop se nevěnuje specificky užívání drog. Nicméně vyslechnou si vás a pokusí se vás podpořit v tom třeba to užití alespoň odložit. Telefon na Pražskou nonstop linku, kde jsem si ověřila, že si s vámi rádi popovídají v kteroukoli denní i noční hodinu: 222 580 697
A vím, že se budu opakovat ... ale co nějaký ten detox? Mohl byste tam dospat, co je potřeba, měl byste kolem sebe lidi v podobné situaci, kteří vás pochopí, pokud pracujete klasicky jako zaměstnanec, prostě byste měl neschopenku. Když čtu, jak jste unavený, vážně mě napadá otázka, co se bude muset stát, abyste si dovolil se o sebe doopravdy postarat. Nehrozí, že přehlédnete na ulici auto, uděláte nějakou velkou botu v práci, něco se stane vám nebo někomu jinému? Dávejte na sebe pozor a zkuste to ještě jednou promyslet.
Zdraví,
Gabriela Minařík.