Odbery krvy
Medvi
Doby den mozem sa opytat v piatok planujem uzit polku papierika lsd (trip) a vo pondelok ideme ku obvodnej lekarke na prehliadku odbery krvy a mocu bezne vedeli by ste mi povedat ci to tam najdee??A este jedna vec ked zoberem lsd napr.v stredu polku a vpiatok polku tak to znamena ze lsd sa bude z mojho tela davat dlhsie prec ?..ked ho zoberem 2x za 3 dni
Dakujem za odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Medvi, opět zdravím,
zadal/a jste do systému, respektive napsal/a nám dva totožné dotazy. Na jeden z nich jsem Vám už dnes odpovídal, kopíruji sem tedy předchozí odpověď:
Testy na přítomnost drog, se při běžných lékařských prohlídkách nedělají. Není to možné z několika důvodů. Jsou poměrně nákladné, ale především je nikdo nesmí provádět bez souhlasu testovaného, a to ze zákona. Pokud jde o nezletilého, nelze tak učinit bez souhlasu rodičů, nebo zákoných zástupců. Výjimkou jsou testy z rozhodnutí soudu, nebo při vyšetřování trestného činu. I policejní testy, nejčastěji při silniční kontrole, lze odmítnout, s důsledky, právními i praktickými, které takové odmítnutí může mít.
LSD a další "ryzí" halucinogeny obecně, jsou obtížněji detekovatelné, než ostatní drogy.  Jeho přítomnost se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
LSD, psylocybin, psylocin a další halucinogeny
- detekce z moči 1 - 3 dny, při intenzivnějším užívání až 5 dní od posledního užití
- detekce z krve 1 den
- detekce ze slin je obdobná, jako z krve, ale velmi obtížná
Užívat LSD v krátcích úsecích po sobě, Vám rozhodně nedoporučuji. Za prvé si ho po tak krátké odmlce "neužijete", za druhé tím, bez dostatečného času na tělesnou i psychickou regeneraci, zvýšíte riziko toxické psychózy a psychických poruch.
LSD není rozhodně rekreační, ani bezpečná droga, naopak. Doporučuji Vám tedy opatrnost. Pokud máte v plánu zkusit LSD poprvé, potřebujete mít u sebe po celou dobu intoxikace, až do doby jejího úplného odeznění, zkušeného, střízlivého "sittera", který Vás "tripem" a všemi jeho fázemi bezpečně provede, dokáže Vás v případě komplikací "přeladit" a pokud to bude nutné, poskytne Vám, nebo přivolá první, nebo lékařskou pomoc.
Nikdy nevíte, s jakými látkami může být LSD smíchané, nebo čím je ředěné, často může jít o nebezpečné příměsi. U LSD je také, díky jeho mimořádné účinnosti určit, nebo odhadnout její množství, tedy dávku, takže vždy existuje riziko předávkování.
Rizik, souvisejících s užíváním LSD je celá řada, počínaje zanedbáním pitného režimu a následná dehydratace, "dokopávání" se, tedy přidávání si drogy v průběhu jedné "jízdy", včetně kombinování s dalšími drogami, alkohol nevyjímaje. Porušení těchto zásad má za následek zvýšené riziko toxické psychózy, dehydrataci, kolaps, selhání životně důležitých orgánů a končit i smrtí.
Pamatujte na to, že před užitím LSD byste měl/a být vždy odpočatý/á, v dobré psychické, tělesné i zdravotní kondici, v přívětivém prostředí a nikdy neprotahovat "jízdu" déle, než přes jednu noc. Dostatečně pít nealko nápoje a přes možnou nechuť k jídlu, alespoň občas, něco výživného zakousnout. Dávat si pauzy, v průběhu „jízdy" pravidelně „chillovat", dávat si oraz od intenzivního dění a hluku.
Následně si poctivě odpočinout, zdravě a vydatně se najíst a napít, osprchovat, vyspat se. Doplnit vitamíny, nejlépe ovocem a zeleninou, případně potravinovými doplňky, také minerály, dobrá je kombinace vápník, hořčík, zinek.
Se zklidněním a usínáním může pomoci čaj z meduňky. Vše koupíte v lékárně, ale i běžných obchodech.
Další užití drogy odložte na co nejdelší čas, abyste umožnil/a organizmu se zregenerovat.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Buďte na sebe opatrný/á,
přeji vše dobré, Amrit Sen.