Jednorazove uziti- 2.dotaz
Aneta
Dobry den, dekuji za odpoved.
Melo by to tedy vse byt v poradku?
Je mozne, ze by mi jedna takova blbost zpusobila nasledky, ktere budou trvat? Jak jsem byla opila, tak bohuzel s jistotou ani nevim, co to bylo. Ta unava je fakt extremni, i mi slzi oci parkrat behem dne a celkove jsem takova trosku mimo mi prijde a mam zhorsenou pamet. Je mozne, ze to je treba i tim, ze si to vycitam, tim padem se tim stresuju a je to zpusobeno tim?
Nikdy jsem nekourila, nijak moc nepila, drogy uz vubec ne a pak udelam takovouhle hovadinu :(
Hrozne si to vycitam.
A strasne se bojim....
Moc dekuji za Vasi podporu.

Odpověděl: Amrit Sen
Aneto, opět zdravím.
Případné komplikace se sice vyloučit nedají, ale daleko pravděpodobnější je, že pokud se vyhnete konzumaci všech drog, na co nejdelší čas oželíte alkohol, raději i energy drinky a kávu, předejdete stresovým situacím a přestanete panikařit, měla byste být brzy v pořádku.
Úzkostné sebepozorování Vám na pohodě nepřidá, nicméně, pokud byste i nadále cítila, byť jen někdy, nepříjemné změny, podobné těm, které jste popisovala a popisujete, bude nutné, abyste vyhledala odbornou pomoc, respektive zašla k lékaři, nejlépe adiktologovi - psychiatrovi a otevřeně se s potížemi ve všech souvislostech svěřila.
Navrhuji, abyste nám po svátcích napsala, dotaz můžete směřovat přímo mě, jak Vám je, a pokud to bude třeba, nasměruji Vás na odborníky, kteří Vám, bez obav o Vaše soukromí, vyjdou ochotně vstříc.
Stačí napsat, citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, co říkáte?
Přeji klidné, pohodové Velikonoce,
Amrit Sen.