Jednorazove uziti
Aneta
Dobry den.
Nejsem uzivatel drog, ani je neuznavam a nelaka me to- naopak.
Nicmene, v patek jsem se hrozne opila a metne si pamatuju, ze lidi kolem me si dali kokain nekdy v sobotu k ranu a ja si dala s nima jen na zkousku. Ale jista si uplne nejsem, ty lidi defakto neznam, takze se nemuzu zeptat- ale byli kazdopadne normalni, teda vypadali, sla jsem s nimi domu z klubu na afterparty.
Matne si pamatuju, ze jsem pak chtela cigaretu, ale pristala mi v ruce marihuana. Tusim, ze jsem si potahla. Domu jsem dosla nekdy pred polednem, ale nic si skoro nepamatuju.
Celou sobotu i nedeli mi bylo blbe a do dneska nejsem v pohode- jsem takova zpomalena mi prijde, mam depku a jsem desne unavena.
Myslite, ze to prejde? Docela se bojim, jestli jsem si neco neprovedla :(
V planu uz to kazdopadne nikdy nemam, hlavne se modlim, at mi je zase dobre..
Muze to pretrvavat po tom patku/sobote takhle 3.den? Moc dekuju, Aneta

Odpověděl: Amrit Sen
Aneto, zdravím Vás,
díky za důvěru. Rozumím Vašim obavám a znepokojení, chápu, že Vám není dobře.
Příběh, který popisujete, není nijak vzácný. S velkou pravděpodobností byste měla být, budete li věnovat pozornost našim doporučením, nejpozději v horizontu dní v pořádku. Pokud by měly potíže přetrvávat, nebo se v různých intenzitách a periodách vracet, určitě vyhledejte odbornou pomoc a navštivte lékaře, kterému se otevřeně svěřte se všemi okolnostmi, které s potížemi souvisí, jen tak lze zahájit případnou terapii, abyste mohla být co nejdříve v kondici.
Zpětně už nepoznáme, jestli byly příčinou kombinování drog, předávkování, toxická psychóza, či více zmíněných příčin dohromady, nebo jak se citlivějším lidem, kteří v sobě nosí z nejrůznějších důvodů předpoklady k psychickým poruchám, které by se jinak nemusely projevit, někdy po užití třeba i minimální dávky drogy stává, nebo jestli u Vás zmíněná kombinace nastartovala psychickou poruchu, v horším případě rozvinula, nebo prohloubila psychické onemocnění.
Nerad bych Vás děsil, doporučuji Vám zachovat klid, obloukem se na co nejdelší dobu vyhýbat všem drogám, respektive psychotropním látkám, včetně alkoholu. Odpočívejte, dodržujte pitný režim, žádné extrémní vzruchy. Zdravě jezte, doplňte vitamíny, nejlépe čerstvou zeleninou a ovocem, včetně minerálů, dobrá je kombinace vápník - hořčík - zinek. Se zklidněním a usínáním Vám může pomoci čaj z meduňky, který koupíte v každé lékárně, ale i v běžných obchodech.
Co je však jisté, že jste dostala jasnou zprávu, signál od Vašeho organizmu, těla i psychiky, že pro Vás drogy nejsou to pravé ořechové. Nebudete li je respektovat, může se stát, že se v krajním případě nadobro zblázníte, a to i při minimální dávce toho nejčistšího "materiálu". Toto riziko už Vám nikdo neodpáře, zkuste se s tím smířit. Znamená to, že už navždy pro Vás budou rizikové nejen psychostimulanty a THC, obsažený v konopných drogách, ale i všechny halucinogeny, a to mimořádně.
Pokud byste chtěla někdy v budoucnosti i přes doporučení a výstrahu riskovat, rozhodně se vyhněte kombinování drog, alkohol nevyjímaje.
Pokud byste, přece jen, odborníky potřebovala, ten "Váš", by měl být ideálně psychiatr - adiktolog, napište a my Vám pošleme kontakty na specialisty ve Vaší lokalitě, před kterými nebude třeba se ostýchat, natož se obávat dalšího sdílení citlivých osobních informací.
Předpokládám, že v je Vám v tuto chvíli výrazně lépe, tak se držte a kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v kondici,
Amrit Sen.