Kandaulismus dvojcata
Anonym
Mam tezkou uchylku, ktery se nemuzu zbavit. Kdyz si dam drogu pervitin, tak hned mam chut na sex. Mam pritelkyni kterou milují, ale kdyz spolu spime vzrusuje me predstava , ze spi s mym bratrem ( dvojcetem ). Je to k nasrani, stydeni , ale nejsilnejsi orgasmus ktery jsem kdy mel. Vydrzim se u toho delat i několik hodin. Mam pritazlivou pritelkyni a bratr po ni kouka. Nedovolil bych to na zivo, ale ta predstava je něco nepopsatelnyho. Vzrusuje me i jen to kdyz jsme spolu v jedne mistnosti. Rekl jsem to me holce
A tu malem omyly. Ale libi se ji ze jsem z toho vzrusenej a nasranej. Nekdy miluju predstavu trojku nekdy je jen dva. Poradte mi co delat, mam po nich chtit natocit porno? Jsem zoufalej. Jednoun jsem je nechal o samote 5 minut a hned jsem se skoro udelal. Nevim co uz delat. Muj bratr mi dokonce priznal ze se mu moje holka libi a ze mi ji zavidi. Jsem schopen se udelat u fotky kde jsou spolu.

Odpověděl: Amrit Sen
Anonyme, zdravím Vás,
díky za důvěru a otevřenou zpověď. Chápu Vaše trápení, dobře, že jste napsal. Ať už jste užíváním pervitinu v sobě probudil, nebo podpořil netradiční sexuální touhy, nebo se díky pervitinu zbavujete zábran a pomalu propadáte do polohy, která Vás na jednu stranu baví a vzrušuje, a na druhou, jak sám píšete, Vám vadí a obtěžuje Vás, doporučuji bratrovi a partnerce natáčení porna nenavrhovat.
Co Vám však doporučuji jednoznačně, vyhledat odbornou podporu a pomoc, otevřeně si promluvit s lékařem, spíš, než sexuologem, s psychiatrem - adiktologem, pro kterého Váš příběh nebude ničím vzácným, ani překvapivým.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce, rádi Vám kontakty na šikovné, diskrétní, bezplatné specialisty v dosahu, obratem pošleme.
Udělejte to dříve, než v popsaném ohledu začnete cokoli podnikat, jsou kroky, které nejdou vrátit zpět, nebo je lze jen velmi těžko napravit. V opačném případě existuje riziko, že budete nešťastnější, než teď.
Při osobním pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám odborník s pochopením doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete udělat a jakých chyb se, k Vaší spokojenosti,  vyvarovat. Co je velmi důležité, uleví se Vám a dozvíte se, jak svoje trápení ošetřit, také o úskalích, souvisejících s užíváním pervitinu, který je Vám, podle všeho, zlým pánem.
Přeji Vám vše dobré, budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
Další odkazy:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, klidné Velikonoce,
Amrit Sen.