jak dostanu co nejrychleji marihuanu z tela
melanie xxxxxxxxxxxxxx
Dobry den,ja nekourim marihuanu,ale moje kamaradka ano a vzdy me zajimalo jestli kdybi vcera kourila marihuanu a zitra mela jit k lekari na testy moci jestli by mohla neco udelat proto aby byli testy negativni pokavad by nehulila moc??Kdysi jsem slysela ze kdyz pijete citronovou stavu a chodite casto mocit ze je to mozne je to pravda?Predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Melanie.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je neužívat. Pokud se bude dotyčná osoba snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Stačí to takto?
MK