Prosba o pomoc.
zoufalec
Jednou za dva tří měsíce se opiji, nemám rozumný důvod a neumím pochopit proč to dělám.Piji doma,víno a navíc mi alkohol ani nechutná.Nemohu jít na tří měsíční léčbu, starám se o 94letou maminku. Nejsem schopna zjistit, co je spouštěč těchto mých excesů.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Vaše znepokojení je zcela na místě, je na čase něco užitečného udělat, respektive začít svoje pití řešit.
Znamená to vyhledat odbornou pomoc, zavolat do nejbližšího zařízení, bezplatné služby, která poskytuje poradenství, podporu a léčbu lidem, kteří mají problém s pitím, a domluvit si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámením se situací, Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete udělat, a jakým chám se rozhodně vyhnout.
Získáte pochopení, podporu, užitečné a užitečné informace.¨
Projevíte li zájem, domluvíte se na dalším, například průběžnější konzultace, abyste byla pevnější v kramflecích a věděla, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas. Možná nahlédnete pod pokličku svým tužbám a jejich příčinám, také jaké jsou možnosti a typy léčby závislosti od ambulantní po pobytovou, pokud by byla na místě a uvažovala byste o ní.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na kvalitní bezplatné služby v dosahu, obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení (AT poradna, adiktologická ambulance, atd.), vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Další možností je navštívit, lépe častěji docházet na mítinky svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených závislých, AA - Anonymních alkoholiků, kde se díky 13ti krokovému programu, přátelství sdílení zkušeností, daří příchozím abstinovat, uzdravovat a žít spokojený život:
AA - Anonymní alkoholici: https://www.anonymnialkoholici.cz/
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je a jak se situace vyvíjí, také, jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
Amrit Sen.