Mdma
Dom
Dobrý den, děkuji za odpověď z předešlého dotazu, vaše odpověď mě nadmíru uspokojila, máte pravdu, že to bude tím psychickým stavem a osobní historii. Fyzicky jsem na tom víc než dobře. Po přečtení vaší odpovědi jsem si dnes nedal ani jednoho "čouda" a vzal jsem to opravdu vážně. Takhle jsem to asi potřeboval od někoho slyšet(přečíst).

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Dome,
díky za zprávu. Jestli jste se rozhodl to zkusit alespoň trochu nějak korigovat, pak máte moje gratulace! A byť to nejspíš zázrak nezaručí, aspoň takhle na dálku bych vás ráda podpořila! Vždycky si říkám, že vrátit se k tomu, co dobře znáte, není až tak těžké ... tak proč to prostě na nějakou dobu nezkusit jinak?
Držím palce, a kdyby se třeba nedařilo tak, jak byste si přál, neváhejte napsat, dneska už existuje celá řada organizací, které diskrétně a zdarma nabízí poradenství a podporu v pokusech a o životní změnu a to ať už jde o omezení drog, asbtinenci, nebo "jen" související potíže (právní, psychiatrické, zdravotní, apod.).
Zdraví a pevnou vůli přeje,
Gabriela Minařík.