leky
Hana
Dobrý den, děkuji a na odpověď počkám. Jen dodávám. Včera jsem na neurologii dostala ještě léky Lyrika. Prý ať je beru že se mi udělá psychicky dobře a trochu potlačí bolesti které cítím. Ó Zaldiaru jsem řekla a také,že mám pocit ze jsem zavisla a začala jsem ho vysazovat. Paní doktorka mi řekla jak chci, ale že Zaldiar je nic. Jenže už ho beru skoro rok a něco rozhodně je. Je mi mizerné. Nechci už sakryš žádné léky , ale nevím jak bojovat.Kdyz tady tak všechno pročítám...Bože, smiluj se a všem přeji, ať vše v dobrém zvládnou!!!!!! Vám všem že jste a my muzem napsat...

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Dobrý den, Hano, díky, že jste se ještě ozvala!
Lyrica je lék, který se využívá při léčbě některých typů bolesti a v psychiatrii našla místo při mírnění úzkostí, je tedy docela možné, že vám třeba sedne a trochu uleví...
Paní doktorka možná měla na mysli, že v Zaldiaru nejsou zas tak vysoké dávky tramadolu, ale na druhou stranu ho užíváte dlouho a hlavně sama víte nejlépe, jak se cítíte... Tak se nebojte ozvat!
Budu držet palce, abyste vysazování přestála - myslete na to, že nepříjemné stavy postupně vymizí, že nebudou trvat věčně.
Doufám, že se brzy budete cítit líp!
Kdybyste potřebovala, určitě se ještě ozvěte!
Zdravím!