poradit poradnu v Kolíně
utrápená
Dobrý den, už nějaký čas podezřívám dcera, že opět začala brát drogy. Dnes jsem se bohužel dozvěděla, že moje podezření je pravdivé. Dcera již v minulosti, jako mladistvá drogy začala užívat(pervitin),to asi tak do dvaceti let. Pak si našla přítele a začala žít život bez drog. Bohužel po pěti letech jejich vztah skončil rozvodem, to neunesla a znovu sáhla po drogách(opět pervitin), nadělala spoustu dluhů, které bohužel splácím do dnes. Sama potom začala navštěvovat nějakou poradnu tady v Kolíně a vyléčila se. Teď sáhla po drogách opět po rozpadlém vztahu. Prosím, je ještě nějaká poradna zde v Kolíně, kam bych zašla nebo ji tam dovedla? Tento měsíc ji bude 32 let. Pro mě jako pro mámu, je to nejhorší co může být. přitom měla vždycky v rodině oporu.
děkuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
chápu, že vaše aktuální situace s dcerou není veselá a je mi to líto. Dcera již opakovaně prokázala, že se s drogama umí přestat. tak doufejme, že i nyní jde o přechodnou situaci, kterou s pomocí odborníků a svého okolí dokáže vyřešit.
V Kolíně vám doporučuji navštívit poradenské K centrum, jehož služby jsou určené i pro rodinné příslušníky uživatelů drog. K centrum najdete na adrese Kutnohorská 21, Kolín. Telefon mají 777 847 071. Určitě jim před svojí návštěvou zatelefonujte a domluvte se na konrétním termínu.
Více o tomto zařízení najdete zde - https://www.prostor-plus.cz/pomahame/k-centrum/sluzby/  .
Pokud byste se chtěla ještě na něco doptat, určitě napište.
S pozdravem Jakub Chudomel