Sexuální představy na pervitinu
antal
Dobrý den.
Prosím o názor, radu, pomoc.
Můj přítel se kterým jsem již 2 roky užívá pervitin po dobu několika let a to zhruba jednou za dva měsíce.
Ze začátku jsem netušila co se mu honí v hlavě... ale zhruba po pul roce mi začal odtajňovat jeho sexuální touhy a představy po užití této drogy...Říkal že když se mu do hlavy dostane nějaká myšlenka není schopen se jí zbavit dokud nad tou představou nedosáhne orgasmu..Například mě požádal zda by mohl onanovat a u toho koukat na fotografii jeho ex přítelkyně...nebo kamarádky...poté zda já mu to můžu dělat rukou a on koukat na tu fotku... Jindy jsem byla požádána zda při sexu se mnou by si mohl představovat jeho kamarádku...Často mi popisoval jeho sexuální zážitky s jinými slečnami z minulosti.. v čem jaká byla dobrá atd...Pokládal mi otátky typu ,, při jaké poloze si myslíš, že sex s ní a se mnou vypadal nejlépe?,,Později přešel na mé kamarádky.. několikrát se stalo, že při představě že má sex s mojí kamarádkou onanoval i 10 hodin...Milovala jsem ho a uklidňovala se tím, že toto se děje pouze když si dá pervitin a že mi stále opakuje, že lepší holku na sex než jsem já nikdy neměl... Stále jsem si v hlavě pokládala otázku, proč tedy myslí na jiné holky, když jsem údajně já ta nejlepší? Občas jsem zjistila že pod vlivem psal slečnám na sociální síti, jak si představuje že s nimi má sex atd...po zhruba půl roce poznal, že už to nezvládám, ubližuje mi to... Tak toto přestal dělat... prý.. doufám.. a v tomhle mu věřím.. Protože do jeho hlavy přišla pro mě méně bolestná varianta, která ho začala vzrušovat.. a to sex já můj přitel a někdo třetí... tato fantazie časem přešla do představy já můj přítel a jeho bratr... Nejdříve mi to strašně vadilo, mluvit o tom, že mám sex s jeho bratrem... ale časem mi došlo, že je to milionkrát lepší než mu dělat dobře když kouká na fotku kamarádky...Cením si upřímnosti a proto jsem toto vše přetrpěla. Za střízliva si občas udělá sám dobře nad nějakou jinou slečnou, ale vím o tom. Zajímalo by mě tedy jak pervitin ovlivňuje sexuální touhy a představy člověka? Já pervitin zkusila několikrat v životě a vždy mě vzrušoval jen můj přítel, nikdy bych při sexu nedokázala myslet na nikoho jiného i když jsem se o to pokusila neumím to. Proč můj přítel toto umí.. vyhledává a pořebuje po užití drogy k sexuálnímu uspokojení?Je možné že toto má v hlavě i za střízliva a pouze to tají? Nebo to v něm vždy probudí ta droga? Dá se při techto stavech ovládnout to jakou bude mít člověk sexuální představu? Je potřeba či možnost toto léčit? Pokud přítel nepřestane občasně užívat pervitin bude se toto stupňovat, či to časem zmizí? Pokud by přestal užívat drogy objeví se mu tyto choutky i za střízliva? Bude ho při dlouhodobé abstinenci bavit pouze normální sex se mnou? Děkuji mnohokrát za názor,radu...

Odpověděl: Amrit Sen
Antal, zdravím Vás,
díky za důvěru a upřímnost, s jakou jste dotaz napsala. Chápu Vaše znepokojení a obavy o přítele, o sebe i vztah, jako takový, jsou zcela na místě.
Prožíváte velmi náročnou životní situaci, která může zásadním způsobem ovlivnit Váš další život, bude tedy rozhodující, abyste, pokud se máte dočkat spokojenosti a štěstí, volbu neodkládala a jednala správně.
Co je správné, a co ne, Vám rozhodně nechci podsouvat. Pro to, abyste věděla, z čeho vycházet a jaké volby Vás čekají, potřebujete nejlépe osobní, co nejotevřenější pohovor s na slovo vzatými odborníky.
Jestli Váš přítel užívá pervitin dvakrát do měsíce, "stihnul" (stihli jste) toho za poslední 2 léta, více než dost.
Užívání pervitinu, kromě jiného, obrušuje city, dusí lásku a deformuje schopnost uživatele, dar milovat. Někomu může nastartovat, nebo rozvinout, dříve potlačované touhy po "netradičních", až deviantních praktikách a zbavuje ho zábran je realizovat.
Stává se, že ty, kteří drogové erotice propadnou, přestane sex "na čisto" úplně zajímat a časem ho ani nejsou schopni. Dokážou mu obětovat city, vlastní i partnerky/partnera, bez ohledu na její/jeho potřeby, pohodu, sdílení prosté lidské intimity a laskavosti.
Jejich partnerky/partneři, se pro ně stanou pouhým sexuálním objektem, bez postu milovaného blízkého. Po různě dlouhé době, platí především pro dlouhodobě intenzivně užívající závislé, nejsou schopni partnerského sexu na drogách, ani bez nich. Nakonec zůstávají sami, v lepším případě v zajetí autoerotiky, nebo krátkodobých, nezřídka deviantních vztazích.
Vynechme "obecnou morálku" a pohled tzv. "většinové společnosti" na to, co je "normální", a co ne. Každý člověk je jedinečnou entitou, s právy i nároky na to, být svůj.
Znamená to, že pokud to partnerům ve vztahu vyhovuje a neomezují li, nepoškozují svým jednáním partnera, nebo někoho dalšího, může být v pořádku téměř cokoli. To však, chápu li správně, není Váš případ.
Ptáte se, jestli touhy přítele, respektive praktiky, do kterých jste se nechala z lásky k němu vmanipulovat, způsobil pervitin, nebo zda je měl už dříve. Na to Vám odpovědět nedokážu, co je však jisté, že je zásadním způsobem podpořil. Jestli přítele opustí, kdyby nebral drogy, nevím, ale asi znáte pořekadlo o rybách a troubě. Navíc, z toho co píšete, není nijak zřejmé, že by přítel o rozžehnání se s pervitinem, byť jen uvažoval, nebo svoje chování a přístup k Vám, k Vaší spokojenosti, řešil.
V soužití, které popisujete, jestli správně chápu, spokojená nejste, jinak byste nepsala. Manipulace a stupňování, na které se ptáte, nemusí mít žádné hranice, protože jste si je sama nestanovila, nebo jste je opustila, ale snad ještě nerezignovala..., to by bylo opravdu zlé.
Kam až, a to nejen v intimním životě, tedy může všechno zajít, nezáleží na příteli, ale především na Vás.
Jde tedy o velmi náročné téma, v dlouhodobě krizové situaci...
Proto Vám doporučuji o všem si promluvit s odborníky. Čím otevřenější dokážete být, tím více získáte. Zavolejte do nejbližšího zařízení, které poskytuje poradenské konzultace partnerům a blízkým, uživatelů návykových látek, a domluvte si termín schůzky, není nad osobní pohovor.
Otázkou zůstává, nakolik si sama sebe vážíte. O tom, že si zasloužíte úctu, tedy lidskou důstojnost, upřímnost, vstřícnost, laskavost, ohleduplnost, důvěru, férové jednání, lásku, pohodu a štěstí, rozhodně nepochybujte a odborníci Vás v tom jedině podpoří.
Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i anonymně, nesejde na tom, jestli si vyberete adiktologickou ambulanci, AT poradnu, kontaktní centrum, nebo obdobné zařízení.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na potřebná zařízení obratem pošleme.
Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce a bude li to Vaším přáním, nezveřejníme naši další vzájemnou komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo v úvodní stránce naší poradny, se dotaz i odpověď znázorní jen a pouze Vám.
Ja můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat kontakty sama, se dozvíte rovněž na stránkách poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy a okolí, můžete využít bezplatných služeb naší specializované Poradny pro rodiče, partnery a osoby blízké:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké (PPR) SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Drogy a erotika:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Stačí takto?
Přeji Vám i příteli vše dobré,
budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se cítíte a jak se situace vyvíjí, také, jestli Vám odpověď byla užitečná.
Kdykoli napište, jsme tu pro Vás,
Amrit Sen.