Suboxone
Jjj
Dobrý den
Že zvědavosti jsem odzkoušení suboxone, zakoupený na ulici. Po několika měsících občasného užívání jsem se dopracoval ke každodennímu a k závislosti. Né aplikují ho nitrožilně a jsem na relativně nízkých dávkách 2-4mg denně. Mohu vědět jak dlouhou trvá fyzický absťák? A stínu druhý den a je mi dost blbě. Mám postupně snižovat dávky?
Děkuji za odpověď J.

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
Absťák trvá přibližně 2 týdny. Poruchy spánku můžou trvat delší dobu. Příznaky jsou nepříjemné, míň intenzivní než u heroinu, ale trvají déle. Pokud chcete vysadit, tak by bylo lepší postupně snižovat. Tak o 1-2mg každé 3 dny, záleží, jak rychle chcete být čistý, můžete snižovat klidně v delších časových intervalech. Na polovinu současné dávky můžete jít rychle, tu druhou polovinu vysazovat pomaleji. Pokud se zatím na vysazení necítíte, nebo by Vám to nešlo, bylo by určitě lepší chodit normálně na substituci do adiktologické ambulance nebo substitučního centra a o případném vysazování se pak radit s lékařem nebo s adiktologem.
S pozdravem,
VP