Jak poznat jestli dite v necem neliita?
mama
Dobrý den, mam 15 letou dceru a ac ji do veci nelezu, vcera jsem neco hledala a pri tom v jejich vecech (skrince v pokoji) nasla podomacku zhotovenou vodni dymku. Nebyla nicim citit (marihuana nebo tak), take tam byl alobal a fresh folie. Samozrejme jsem ji pak prohledla cely pokoj a nasla jsem ocmouzeny kus vyriznuty z plechovky. V batohu do skoly prasky “happy pills” o kterych jsem si nasla ze jsou volne prodejne a maji byt na lepsi naladu. Mam obavy ze v necem “lita”. Posledni dobou se casto chovala dost zvlastne, prastene. Stezovala si ze nemuze spat, jindy zas prospala cele odpoledne. Take ji bylo nedavno spatne, zvracela a to nekolik dni po sobe, ale nerekla mi to hned. Zacala vic chodit ven se spoluzackou, ktera se mi vubec nelibi. Chodi na Prosek nebo couraji po Obchodaku v Letnanech. Nevim co mam delat. Vim ze si s ni musim promluvit, ale nevim jak, na co se ptat, na co se zamerit. Je ted u otce a vecer ma prijet. Prosim o rychlou radu pokud je to mozne.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Chápu Vaše obavy, ale obávám se, že takto narychlo, s minimem informací a přes internet toho v neděli večer moc nevymyslíme.
Doporučuji důkladně pročíst informace v odkaze, třeba Vás to nasměruje, na co dalšího se zaměřit, na co si dát pozor, čeho si všímat...zatím bych se asi do ničeho dalšího nepouštěla.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pochopila jsem, že jste z Prahy, můžete hned ráno zavolat do naší Poradny pro rodiče, zkonzultovat po telefonu Vaše postřehy. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Mějte se hezky, Markéta Kordová