Aplikace
Ondra
Ahoj zdravim na poradně. Večer jsem aplikoval piko a asi jsem si dal mimo žílu. Hrozně to pálilo. Ted mám voteklou ruku, hřeje mi v ni a mozna mám i horecku. To nevim nemam teplomer jen mam takovej pocit. Co mam delat? Diky Ondra

Odpověděl: Markéta Kordová
Ondro, dobrý den.
Bohužel, přes internet nepoznáme a neumíme objektivně posoudit, jak moc je nebo není, zdravotní stav vážný. Bylo by fajn, kdyby Vás viděl lékař nebo, alespoň někdo znalý. Chápu, že k lékaři se Vám asi úplně nechce, ale nechcete si, alespoň dojít do Káčka (Kontaktní centrum pro uživatele drog)?
Pokud jste v Praze, tak naše Káčko má otevřeno i v sobotu (od 13h do 20h). Netuším sice kdo dneska slouží, zda tam bude zdravotní personál, ale i kdyby nebyl, všichni pracovníci mají povědomí o základních zdravotních potížích, včetně špatné aplikace. Také si tam můžete změřit teplotu, dostat mast, pokud kolega usoudí, že je to žádoucí nebo Vám doporučí jít k lékaři, pokud to bude nezbytné, případně napsat doporučení k ošetření.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
GSM:             +420 605 240 501
Email:         kacko@sananim.cz
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zde manuál bezpečné aplikace:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/140/manual-bezpecne-aplikace.html?warning=kill
Další užitečné informace:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/532/paleni-v-zile.html
http://edekontaminace.cz/downloads/1284654211_deko_harmreduction_2008.pdf
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
Pokud jste odjinud, ozvěte se ještě.
MK