Dopisování
Jitka
Dobrý den, jsem matka dcery, která bere pervitin a má malé dítě. Snažím se jí pomáhat, sama to neměla jednoduché, je mi jí líto, zároveň jsem na dně i já. Potřebuji to s někým sdílet, ty starosti kdo ví o co se jedná a o čem mluvím. Chtěla bych si s někým psát. Děkuji za odpověď. Jitka

Odpověděl: Markéta Kordová
Jitko, opět Vás zdravím.
Zřejmě nedopatřením jste zadala totožný dotaz opakovaně. Na jeden z nich jsem před momentem reagovala (kód dotazu 405079).
Pro jistotu odpověď kopíruji i sem.
Tak se držte a ozvěte se!
MK
Kopie:
Mám za to, že jsme spolu před nějakou dobou už komunikovaly? Pokud se pletu, tak se omlouvám.
Chápu, že jste jak Vy, tak dcera v náročné situaci. Můžete psát sem na poradnu, ale neuvažovala jste třeba i o návštěvě v nějakém zařízení a více si o všem co je třeba popovídat?
Netuším, kde žijete, ale pokud by pro Vás nebylo obtížné navštívit nás v Praze, můžete:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Termín můžeme domluvit zde na Drogové poradně, když napíšete, jaké máte časové možnosti.
Určitě se ještě ozvěte, určitě vymyslíme, jak Vás podpořit.
MK