Kam?
Amálka
Dobrý den, mám mladší sestru, moc mi na ní záleží a nevím jak jí pomoci. Jsou s ní stále trable uz několik let, vím 100% že kouří trávu, poslední rok mám podezření i na něco dalšího. Propadá se, trápí mě to. Ráda bych se poradila jak o tom s ní mám hovořit, bojím se, důvěřuje mi, mám obavu abych ji neodradila nevhodnými otázkami, zkrátka jak s ní o tom hovořit? Mohla bych se s někým o tom poradit? Neměly jsme obě lehké dětství, obě jsme svým způsobem zraněné a sestra našla východisko zřejmě takto. Ráda bych jí pomohla, nevím jak. Kam bych mohla jít a poradit se, už jsem zoufalá. Trápí mě to ji vidět jak upadá.
Děkuji za případnou odpověď. Amálka

Odpověděl: Markéta Kordová
Amálko, dobrý den.
Poradit se samozřejmě můžete, je dobře, že zvažujete tuto možnost, než se sama do něčeho pustíte.
Možností je několik, jen nevíme, kde žijete, abychom Vás mohli co nejvhodněji nasměrovat. Můžete nám napsat kde žijete, jaká větší města máte dobře dostupná, pošleme Vám kontakty.
Prozatím můžete prostudovat základní informace pro blízké osoby, zde v odkaze: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Pokud budeme mít doplňující dotazy, neváhejte se zeptat.
V případě, že je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit na naše specializované zařízení pro rodinné příslušníky, zde kontakt a info: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html (je třeba se předem objednat na uvedených kontaktech nebo můžete i zde prostřednictvím Drogové poradny, když napíšete, jak by se Vám to hodilo).
Mějte se zatím hezky, MK