makovy caj
amy
MOC VAS ZDRAVIM!!!Unas je to asi takhle jsme s KROMERIZE uz bereme asi 16let,bohuzelje to strasne..uz aspon me to tedy ubiji jsem unavena steho i zdravi celkem slabne..chtela bych aspon to miminko a vychovt ho aspon to chceme.SAmozrejme driv nez opravdu budeme steho venku,snad nebude uz pozde..je pravda ze tenhle boj vysnizovani i dokonce jsme byli stoho uplne venku na par tydnu,meli jsme pul roku uporne abstaky brali jsme tramadoli jenze to jsme nevedeli ze nam to ten abstak prodluzuje.UZ sem priteli rikala ze nekde zajdeme ale on nechce,myslite ze mam tedy sama??jsem trochu stydliva snad to zvladnu do poradny??Jsme uplne normalni pracujici nikdo to na nas nepozna az na usinani snazime se jak jen to jde.MAM STRACH ZE TO NIKDY NESKONCI NENI TO LEHKE!!!!MOC DEKUJI ZA PODPORU EZKY DEN

Odpověděl: Amrit Sen
Amy, opět zdravím, a omlouvám se,
už jsem doma. Ani Slovensko, ani Čechy, ale Morava! :-)
Je skvělé, že uvažujete o tom, popovídat si s odborníky. Máte štěstí, v Kroměříži a jejím dosahu, dobře fungují kvalitní bezplatné služby pro závislé na nealkoholových látkách.
Velmi si Vážíme především práce kolegů z organizace Podané ruce, jejíž ostřílení odborníci věnují klientům kvalitní péči a svou práci milují:
Terapeutické centrum Podané ruce ve Zlínském kraji
Prštné 86, Zlín
Telefon:  +420 778 417 681
E-mail: terapie.zk@podaneruce.cz
Skype: Terapeutické centrum ve Zlínském kraji
Facebook: Terapeutické centrum & Centrum komplexní péče ve Zlínském kraji
Web: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terapeuticke-centrum-ve-zlinskem-kraji/#kontakty
Kontaktní centrum Podané ruce ve Zlíně
Gahurova 1563/5, Zlín
Telefon: +420 774 256 540
E-mail: kcentrum.zl@podaneruce.cz
Web: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/kontaktni-centrum-ve-zline/
Kontaktní centrum Podané ruce v Uherském Hradišti
Šromova 145, Uherské Hradiště
E-mail: +420 777 454 795
Web: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/kontaktni-centrum-v-uherskem-hradisti/
Další zařízení a služby, přímo v Kroměříži, najdete po rozkliknutí tohoto odkazu:
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=3&st=&r=15&d=129&c=59#result
Kontaktní a poradenské centrum Plus
Ambulantní služba - Kroměříž
Ztracená 63
767 01 Kroměříž
Telefon: +420 573 336 569
E-mail: kc.km@kromeriz.charita.cz
Web: https://www.kromeriz.charita.cz/socialni-sluzby/kontaktni-centrum-plus/
Doporučuji Vám vybrat zařízení, službu, zavolat tam a domluvit si termín osobní schůzky, sama za sebe, možná tím budete přítele inspirovat.
Při osobním pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, kudy se vydat, a jakých chyb se vyvarovat. Můžete si sjednat průběžnější schůzky, odborná podpora se Vám bude bezesporu hodit a uleví se Vám.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je a jak se situace vyvíjí.
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
Amrit Sen.