Marihuana
Anonym
Dobrý den, je mě 26 let a cca 9 let kouřím trávu. Za začátku to bylo párkrát za týden ale posledních 5 let kouřím každý den (někdy i 5x denně). Zhoršila se mě slovní zásoba psychika a celkově vnímání. Těch změn pociťují dost . Potřeboval bych nějakou radu jak přestat . Motivací mám velkou ale nevím jak z toho. Asi za měsíc jedu pracovně do zahraničí na delší dobu a vím že tam si nic takového nebudu moct dovolit . Celkem si v tom věřím ale i tak to čím dál oddalují říkal jsem si že vysadim měsíc dopředu a dám si jen o víkendu a nějak to nejde . Rád bych přestal ale je to hrozně psychicky náročné mám velké nutkání a stav bez marihuany mě přijde už černobílí . Jak to změním co je třeba udělat nebo jak bych měl postupovat . Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Zkuste se mrknout na náš web, který je celý věnovaný konopným drogám. Nejenom, že jsou tam užitečné informace, které se Vám budou hodit, ale je zde i on-line program www.koncimshulenim.cz - možná byste to s terapeutickou podporou (byť na dálku) zvládnul lépe (?).
Pokud by tato forma pomoci nebyla dostačující, můžete se obrátit na jedno z našich zařízení, které ve svých službách nabízí i program pro uživatele THC: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/thc-program.html.
Pročtěte informace, pokud něco nebude jasné, budete se potřebovat doptat, klidně ještě napište.
Tak se držte!
S pozdravem, MK