bratr a pervitin 2
sestra
Dobrý den. Dekuji za vasi odpoved. Bohužel, jak dlouho bratr drogu užívá nevíme. Nejspis to, ale bude v řádu měsíců. Myslime si, vzhledem k bratrove situaci, ze by se k léčbě přemluvit nechal. Momentálně totiz žije na ulici a nema vubec nic. Hlavne ani nema co ztratit. Zijeme v Ostrave. Chtela bych tedy vědět, kdyby jsme opravdu bratra presvedcili, aby se sel léčit, kam s nim jit. Dekuji Nikol

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Nikol,
pokud jste z Ostravy, pak bych vám doporučila obrátit se na společnost Renarkon. Jejich služby jsou diskrétní a zdarma. Stačí se objednat.
Bratr se může kdykoli obrátit na jejich Kontaktní centrum, pravděpodobně i ví, kde se nechází, ale můžete ho samosebou doprovodit. Kontakt přikládám:
KONTAKTNÍ CENTRUM OSTRAVA
kcostrava
Vedoucí: Bc. Beáta Oravcová
Adresa: Zengrova 69, 703 00 Ostrava - Vítkovice
Telefon: 595 627 005
Mobil: 602 670 789
Email: kcova@renarkon.cz
Provozní doba: pondělí až pátek: 9.00 - 12.00, 13.00 - 16.00 hod.
Zde si bude moci bratr promluvit o své situaci a skutečně se sám za sebe rozhodnout, jestli by stál o nějakou pomoc a změnu. Pokud ano, vyberou společně s pracovníky vhodnou formu pomoci či léčby. Bohužel se ale může stát, že zjistíte, že o pomoc ve skutečnosti nestojí. Někdy lidem nějakou dobu trvá, než si problémy připustí, byť z vnějšku může lidem připadat situace celkem jasná.
Vy s rodiči se můžete obrátit tamtéž nebo na Terapeutické centrum. Kontakt viz dále:
TERAPEUTICKÉ CENTRUM RENARKON O.P.S.
poradna2
Vedoucí: Mgr. Břetislav Kantor
Adresa:  Stojanovo náměstí 1, 709 00 Ostrava - Mariánské hory
Telefon: 595 782 122
Mobil: 724 154 239, 777 267 634
Email: poradna@renarkon.cz
Provozní doba:
Pondělí:  7:30 - 12:00, 13:00 - 19:30
Úterý: 7:30 - 12:00, 13:00 - 19:30
Středa: 7:30 - 12:00, 13:00 - 19:30
Čtvrtek:7:30 - 12:00, 13:00 - 19.30
Pátek: 7:30 - 12:00, 13:00 - 19:30
Sobota: 8.00 - 12:00, 13:00 - 16.00
Neděle: 8.00 - 12:00, 13:00 - 16.00
Snad tedy alespoň takto. Přeji hodně sil a trpělivosti a budu ráda, když dáte vědět, jak se situace vyvíjí.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.