Makovy caj
Amy
Moooc dekuji za vasi ochotu a snahu ...my totiz oba chodime do prace a neni lehke se tak na vse vykaslat.Ty caje momentalne nas boli steho plice takze otrava?no vidite to uz je asi potreba se nad tim poradne zamyslet.Porad doufame ze si pomuzeme sami.Urcite napisu jak pokracujeme mooc dekuju a hezky den

Odpověděl: Amrit Sen
Amy, opět zdravím,
děkuji za reakci. "Dostávat" se po tak dlohodobém intenzivním užívání opioidů ze závislosti, není a nebude jednoduché, ať už jde o zmíněné "vysnižování", nebo tím spíš o to, dostat svoji závislost pod kontrolu, přestat užívat a naučit se spokojeně žít bez drog.
To je velmi vysoká meta a čeká Vás náročný, dlouhodobý proces, o němž, jak jsem psal, bude rozhodně výhodné si s odborníky popovídat, bezplatně, nezávazně.
Získáte pochopení, podporu, pomoc a užitečné informace. Doporučuji vám oběma, každému za sebe, vyjednat si průběžnější konzultace, abyste byli pevnější v kramflecích a věděli, jak jednat v konkrétních situacích, které Vás čekají a přinese je nejbližší čas.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem potřebné kontakty obratem pošleme. pokládáte li tyto informace za citlivé, uveďte je do skryté poznámky, nebo bude li to Vaším přám, nezveřejníme naši další komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení do patřičného místa v úvodní stránce naší poradny, se naše vzájemná komunikace, dotaz i odpověď zpřístupní jen a pouze Vám.
Z minulého dotazu jsem, možná nesprávně, pochopil, že píšete ze Slovenska, proto raději přidávám další informace pro případ, že žijete, nebo se pohybujete v Čechách.
Jak můžete kontakty na zařízení, která poskytují bezplatné konzultace, poradenské a další služby, uživatelům návykových látek, podle oblasti a typu zařízení, tedy adiktologické ambulantní programy, AT poradny, kontaktní centra a další služby, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Kontakty a adresy mítinků svépomocného společenství NA - Anonymních Narkomanů:
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
Přeji Vám i púříteli vše dobré, držím palce!
Kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Amrit Sen