fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Strevni potize & methamfetamin

Kangaroo

Dobrý den,

Před mým odjezdem do zahraničí jsem víkendově experimentoval s užíváním pervitinu (šňupáním), za účelem zvýšení libida při dlouhých sexuálních akcích, dnes známé jako chem-sex nebo PnP (party and play). V současné době již druhým rokem žiju v austrálii a změna prostředí a přátel mně do života přinesla také nové možnosti zábavy, mimo jiné, také zde velice rozšířené, intravenózní užívání meth-amfetaminu. Bohužel, aktuálně již osmý měsíc užívám touto cestou, až na malé výjimky, minimálně jednou denně.

Cca 4 měsíce zpět jsem při vykonávání potřeby začal pozorovat, že ve stolici je velké množství hlenu. Navštívili jsem tady místního venerologa a nechal se otestovat na všechny pohlavní choroby. K mému překvapení byly všechny výsledky negativní a to i při opakovaných testech. Na vlastní žádost jsem si také nechal otestovat vzorek stolice, abych se ujistil, že hlen není důsledkem nějakého parazitického onemocnění nebo bakteriální infekce. Měl jsem totiž podezření, že jsem přišel do kontaktu s prvokem Gerardia Lamblia a jsem nakažen Lambliózou. Výsledek však opět negativní. Svěřil jsem se tedy lékaři s každodenní užívám crystalu i.v. a ten mě ujistil, že zažívací problémy, které mě trápí, jsou pravděpodobně spojeny právě s užíváním drog.

Nikde na internetu jsem však nenašel žádné informace, které by popisovaly podobné reakce fungovani strev na injekční užívání meth-amfetaminu. Problémy stále přetrvávají, ve stolici se stále objevuje velké množství hlenu a to čím dál častěji. Neprodleně po užití drogy se občas dostaví křeče v oblasti žaludku a jednou či dvakrát do měsíce i průjem. Pokusy o abstinenci delší než dva dny byly zatím bohužel neúspěšné a tak nemůžu potvrdit ani vyvrátit tvrzení lékaře. V souvislosti s těmito potížemi velmi trpí také má psychika, protože vidím že něco není v pořádku, a nikdo mi není schopný s jistotou říct co to je. Proto bych se tedy nyní rád zeptal vás. Zaznamenali jste, prosím, v minulosti někoho s podobnými komplikacemi?

Dalším logickým krokem v mém pátrání by pravděpodobně bylo vyšetření kolonoskopem, ale vzhledem k tomu, že se brzy vracím zpět do České republiky, kde neplánuji s injekčním užíváním drog pokračovat, nerad bych učinil unáhlená rozhodnutí. Také mě napadlo, zda se nemůže jednat o Crohnovu chorobu.

Velice Vám děkuji za vaši laskavost a za váš čas. Přeji hezký den.

Odpověděl: Veronika Pavlíková

Dobrý den.

 

Čisto s užíváním methamfetaminu jsem tyhle potíže nezaznamenala. Vzhledem k tomu, že potíže jsou poměrně intenzivní a trvají již docela dlouho, bylo by vhodné to řešit. S jistotou Vám nic říct nemůžu, příčin může být mnoho, zároveň je důležitá informace, že jste HIV pozitivní. I tady může být souvislost. Můžu Vám jenom doporučit navštívit gastroenterologa a řešit problém s ním a absolvovat vyšetření dle jeho doporučení. Bez toho Vám nikdo nic s jistotou neřekne.

 

S pozdravem,

VP

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko