Pervitin
Nikola16
Dobrý den.Jsem z uherského hradiste a můj manžel je dlouhodobě závislý na pervitinu. Užívá to nosem ke každodennímu fungování, proto už i on sám si vyhledal substituční léčbu a věří ze by mu to mohlo pomoct. Můžete pomoct kde nejblíže bychom se mohli vydat? Dekuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Nikolo,
díky za dotaz.
Nejbližší odbornou poradenskou službu máte přímo v Uherském Hradišti Sdružení Podané ruce u vás provozuje Kontaktní a poradenské centrum pro uživatele nelegálních drog. Najdete je na této adrese: Šromova 145, Uherské Hradiště. Telefon 777 454 795.
Více informací o centru najdete i zde - https://podaneruce.cz/centra-sluzby/kontaktni-centrum-v-uherskem-hradisti/.
Substituční léčba je velmi účinná forma intervence. V Česku se využívá pro uživatele opiátů, nikoli pervitinu.
Určitě se s manželem s Kontaktním centrem spojte. Nabídnou vám účinnou formu pomoci.
Pokud byste se chtěla ještě na něco doptat, určitě napište.
Jakub Chudomel