Lexaurin a Alkohol
Karolina
Dobrý den,chtěla bych se zeptat je mi patnact let ,temer sestnact , Už dlouhou dobu trpím depresemi a panickými ataky,Sociální fóbií sníženým sebevědomím Stačí mi opravdu mála bych se zhroutila, Špatný vtip , narážka, bohatě i stačí neopětující pohled chlapce nebo to ,že kamarádka se baví s někým jiným,někdo vypadá líp jak já,proste cokoliv.Nejsem si jista zda jsou to sebevrazedne sklony či co,ale v takových připadech mám neutuchající chuť se zabít.Už jenom kvuli tomu, ze bych chtela videt ostatni,jak by se na to tvarili.Byla jsem u doktora,nic.Mamka o nejakych malickostech ví,ale odmita si to připustit, ví ,že mam lexaurin a leky na psychiku.Mohli byste mi poradit jak byt normalni,chci zit normalni zivot, ne toto.Ale muj dotaz je smerovan k otazce: je skodlivy guajacuaran a alkohol v malem mnozsti? A zpusobylo by něco užití půl tabletky lexaurinu a cca 5 hodinovy odstup a nasledne male mnozstvi alkoholu?,dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Karolíno, dobrý den.
Při léčbě Laxaurinem se nesmí pít alkoholické nápoje, tudíž bych to s ohledem na medikaci, ale i na Vámi uvedené potíže, které máte, stejně tak s ohledem na věk, rozhodně nedoporučovala!
Je Vám 15let, už tato medikace je na pováženou, jelikož jde o lék se závislostním potencionálem. Chápu, že potíže, které jste uvedla Vám stěžují život a přivádí nepříjemné pocity, prožitky...
Možná by nebylo od věci navštívit psychologa nebo psychoterapeuta a více o tom co se děje, co se Vám honí hlavou a co jak prožíváte, hovořit. Byla jste někde?
Klidně můžete napsat více do skryté poznámky, ta není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí.
Mějte se zatím hezky, MK