Heroin
Nikdo
kluk do kterého jsem se zamilovala si nejspíš už od 13 píchá heroin(teď mu je 15 let)řekl mi že nechce abych ho znala doopravdy jaký je kvůli tomu abych si neprošla peklem abych ho nemusela tahat z ruznych problémů atd..... chtěla bych mu velmi pomoct ale nevím jak můj kamarád to zkusil a teď je závislí na cigaretách a z danou problémovou osobou se již nepřátelí ani nestýká chtěla bych aby jste mi poradili jak mu mam pomoct se z toho dostat, protože co vím já tak jednou se stalo že mu někdo prodal falešný heroin a on se složil na ulici a ten můj kamarád ho "zachraňoval" pomocte mi prosím!!!!!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zamilovala jste se tedy dost komplikovaně. Po pravdě bych Vám nejraději poradila, abyste na tohohle kluka co nejrychleji zapoměla a nebyla s ním v kontaktu. Je to opravdu dost rizikové. To ale asi nechcete slyšet. Pokud byste se ho nechtěla vzdát, pak mu pomáhejte jen v tom, co nemá nic společného s drogami, tedy třeba trávit čas jinak, s jinými lidmi atd. Rozhodně se nenechte zatáhnout do drogového světa, nepůjčujte mu peníze, nechoďte s ním nikam, kde drogy jsou apod. Dostat se z drog musí hlavně on sám, za pomoci rodiny . Vy v tom moc nezmůžete. Buďte hlavně opatrná na sebe a případně si počkejte, až se drog zbaví, pak uvidíte, s kým vlastně máte tu čest.