voda pro injekce ?
jorree-b
Dobrý den, sháněl jsem vodu pro injekce ale vypadá to že se váže na lékařský předpis což mi připadá divné. Je to přece jenom voda a pro bezpečnější IV aplikaci je nezbytná. Dá se sehnat mimo lékárny bez předpisu nebo jsou uživatelé nuceni používat jiné druh vody ? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Vodu pro i.v. aplikaci + další materiál jako je dezinfekce, filtry atd. dostanete v jakémkoliv Kontaktním centru pro uživatele drog nebo u terénních pracovníků.
Netuším odkud jste ani zda víte kam případně zajít. Pokud ne, napište, jaká města máte v dobrém dosahu, pokusíme se Vás na směrovat.
V Praze můžete využít tyto služby:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:  PO, ST 13,00 - 20,00, ÚT, ČT PÁ 9,00 - 20,00, víkendy a svátky 13,00 - 20,00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod.
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Kontaktní centrum STAGE 5
Mahenova 4, Praha 5
(zastávka tramvaje č. 4, 9, 10 a 16 ,,U Zvovu")
Tel: 257 217 871, 605 319 926
Email: stage5@progressive-os.cz
Výměna injekčního materiálu: PO a ÚT 13,00 - 18,00, ST až PÁ 10,00 - 18,00
Kontaktní místnost:  pracovní dny od 13,00 do 18,00
http://www.progressive-os.cz
Nízkoprahové středisko Drop in
Karolíny Světlé 18 (vchod z ulice Boršov)
Praha 1
Tel: 222 221 124, 222 221 431
Provozní doba: PO až ČT 9,00 - 17,30, PÁ 9,00
www.dropin.cz
http://www.dropin.cz/index.php/stredisko
Terénní práce probíhá ve všední dny od 14.00 do 19.00 hodin na veřejných prostranstvích především v centru Prahy.
V pondělí a čtvrtek od 14.00 do 18.00 hod. parkuje ve Washingtonově ulici (nedaleko Václavského náměstí u Vrchlického sadů) naše sanitka. Kromě výměnného programu a poradenství zde poskytujeme také základní zdravotní ošetření a testování na infekční choroby (HIV, žloutenka typu C, syfilis).
V lokalitách Prahy 2, Prahy 5 a Prahy 13 fungují terénní programy v úterý a v pátek od 14.00 do 19.00 hodin.
Místa, kde je možné terénní pracovníky kontaktovat, zjistíte na níže uvedených telefonních číslech. Část programu zajišťují externí terénní pracovníci, kteří navštěvují místa, kam se profesionální terénní pracovníci nedostanou (například byty injekčních uživatelů drog).
pevná linka: 224 920 577
mobil: 603 209 948 (po-pá 14-19 hod.)
mobil pro Prahu 2, 5 a 13: 774 002 235 (út, pá 14-19 hod.)
Pokud jste odjinud, napište.
Mějte se zatím hezky, MK