hledám léčebnu
Klára
Dobrý den,hledám pro svého bratra alkoholika (36let) léčebnu nebo komunitu,kde by se mohl naučit starat se zase sám o sebe-vařit,uklízet,mít režim...která je hrazená státem nebo alespoň něco,co nestojí 100tisíc na měsíc a na více než 3.měsíce.Hledám hledám,ale nikde nic.Nejlépe Praha nebo Středočeský kraj.Uměli by jste mi poradit?Už nevím kam se obrátit.Nechce žít a já mu prostě neumím pomoct..Děkuju.Klára

Odpověděl: Markéta Kordová
Kláro, dobrý den.
Z léčeben bych doporučila léčebnu Červený Dvůr, která pracuje komunitním způsobem. Klasické terapeutické komunity máme u nás pouze zaměřené na uživatele nelegálních drog.
Psychiatrická léčebna Červený Dvůr
Červený Dvůr 1
Český Krumlov 381 01
tel. 380 309 130
fax 380 309 140
Základní adresy:
prijem@cervenydvur.cz
(na tuto adresu můžete směřovat Vaše dotazy týkající se nástupu léčby u nás)
informace@cervenydvur.cz (na tuto adresu můžete směřovat Vaše jakékoli dotazy týkající se léčby a léčebny)
Zájem o ústavní léčení: přijímací kancelář 380 309 135.
https://cervenydvur.cz/
Netuším, jak se na tom bratr s motivací, pro přijetí do léčby je třeba dobrovolný vstup. Hovořila jste s ním na toto téma? Jak reagoval? Možná s tím nebude hned souhlasit...
Pokud byste se chtěla poradit v osobním kontaktu a celou situaci více probrat, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče a blízké.
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
V případě doplňujících dotazů neváhejte kdykoliv napsat znovu.
S pozdravem, MK