Mám jít na lečbu
nikyy255
Dobrý den, jsem matka 4 leteho chlapečka a od 19ti jsem zavysla na pervitinu, měla jsem větší pauzu když jsem byla těhotná ale teď jsem se zas k perníku vrátila bývalá jsem s klukem který měl vše ale já k němu nic necítím tak jsem to řešila fetem a aby mi nesebrali malého tak jsem odešla za jeho otcem do Ostravy kde trpím abstakama, nervama nic mě nebaví a nesnáším Ostravu. Zvažuji léčbu ale otec malého už prošel léčebná a je zavysli na chlastu ale teď nepije tvrdí mi že jsou tam taka pravidla že to nezvládnu a že mi to nepomůže tak se tady trapim nikeho neznám a být tak dlouhood malého to si nedovedu představit. Chjo poraďte mi jsem jak nesvepravna zmatená osoba.

Odpověděl: Markéta Kordová
Nikky, zdravím Vás.
Pokud zvažujete léčbu, doporučuji se nenechat odradit nikým a ničím. Máte malého syna, jistě sama cítíte, že je třeba být v pořádku a být plnohodnotnou matkou a to je v pořádku...
Nemusíte být bez malého, můžete se léčit s ním. Zde v odkazech informace o terapeutické komunitě, kde se závislé matky léčí společně se svými dětmi. Mrkněte se na to, pročtěte si to, kdyby Vás zajímalo se na cokoliv doptat nebo se potřebovala poradit, jak tuto léčbu zařídit, neváhejte se ještě ozvat.
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/komu-je-lecba-urcena.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/zajisteni-pece-o-dite.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-nebo-otcu-s-detmi/areal-pro-matky-s-detmi.html
Jsme to tu pro Vás.
Tak se zatím držte!
S pozdravem, MK