detox
lucie xxxx
Dobrý den,
jmenuji se Lucie xxxxxxxx a po opakované tramtatizující zkušenosti v posledních dvou letech beru různé léky (lyrica). Poslední rok jsem bohužel začala brát neurol a dostatala jsem se na dávku 10 mg denně.
Proto hledám detox. Po něm mám hned domluvenu ústavní léčbu u paní Plodkové v Praze.
Bylo by u Vás detox možno absolovovat?
Děkuji mockrát za odpověď
Lucie xxxxxxxxx
tel.:xxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Lucie, dobrý den.
Příjmení a telefon jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Naše organizace SANANIM www.sananim.cz má několik odborných zařízení specializující se na oblast závislostí, mimo detoxifikační jednotky. Jelikož jde o velice specializované zdravotnické zařízení, bývají součástí nemocnic nebo psychiatrických léčeben. Je třeba si detoxifikační jednotky obvolat, zjistit kde je místo a domluvit zařazení do tvz. pořadníku, pokud nebude místo hned.
Detoxifikační jednotky v celé ČR naleznete v databázi zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=5&r=#result.
Přeji, aby se Vám podařilo vše brzo zařídit a dostatek sil ke všemu co budete potřebovat.
Mějte se hezky, MK