Závislost u blizkeho
Ja
Dobrý den,Mám podezření,že manžel bere drogy.Nachazim inj,stříkačky,jehly,vydlabany filtry od cigaret. Je dost často agresivní a ma po obličeji různý pupínky. Hodně zhubnul a strani se,někdy je i 4 až 5 hodin.Dneska jsem našla schovaný prasek do pečiva souvislost moc nechápu.Na stříkačky mi řekl,že bere b 12 nevím co di myslet.dekuji za radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pro větší informovanost můžete prostudovat tyto základní informace, třeba si všimnete dalších příznaků:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud byste měla zájem Vaše podezření, zároveň obavy, podrobněji probrat v osobním kontaktu, můžete se obrátit na některé ze zařízení, které poskytují poradenské služby blízkým osobám uživatelů. Jde o bezplatné nezávazné služby, které mohou být i anonymní.
Netuším, kde žijete. V případě, že by pro Vás nebyl problém Praha, tak se můžete obrátit přímo na naši Poradnu pro rodiče a blízké, zdali jste odjinud, tak uveďte, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná, pokusíme se co nejvhodněji nasměrovat.
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
V případě doplňujících dotazů po prostudování informací neváhejte klidně ještě napsat.
Mějte se zatím hezky, MK