drogi
simona
Dobry den ,,dakujem za odpoved ale chcem vam len povedat ze policia u nas v meste mi asi nepomoze ,,nemam s nimi dobru skusenost tu u nas co sa tyka dilerov ,,,vy by ste mi asi s tim pomoct nevedeli ?? Dakujem

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
Netuším, co přesně myslíte tím "u nás ve městě", ani jak by vám naše internetová poradna mohla konkrétně pomoci. Jakou pomoc byste od naší poradny v tomto směru očekával? Naše poradna funguje v rámci České republiky a netuším, jakého města se váš dotaz týká. Situací, které jste v minulém dotaze popsala, jste byla svědkem vy, nikoli pracovníci naší poradny. Netuším, jak bychom v tomto směru tedy mohli intervenovat a budu ráda, když mi k tomu napíšete víc.
V ČR existuje jednak policie městská, tak policie státní. To, že máte problémy s jedním policistou nebo jednou výjezdní skupinou, nemusí nutně znamenat, že se bude vše opakovat při příštím kontaktu, případně můžete kontaktovat  jinou policejní složku (v případě, že minule to byla policie městská, tak nyní tu státní). Nebo co si mám představit pod tím, že nemáte s policií pokud jde o dealery dobrou zkušenost? Předpokládám, že jste již v minulosti policii kontaktovala a nic se nezměnilo? Nebo máte na mysli něco jinho?
Jak jsem vám psala i v minulé odpovědi, můžete se kromě policie obrátit na úřady, úřední osoby nebo sdružení, která se problematice věnují - služby pro uživatele drog, osoby a úřady věnující se protidrogové prevenci nebo přímo nejbližší školu, nízkoprahový klub pro mládež apod. Zkoušela jste i tyto možnosti?
Kontakty na větší část těchto zařízení (kontaktní centra, protidrogoví koordinátoři) najdete pokud jde o Českou republiku zde nebo zde (nízkoprahová centra pro mládež). Na Slovensku fungují obdobné stránky zde (zejména poradny pro uživatele drog).
Zdraví,
Gabriela Minařík.