Zatraceny pecko
STAROSTA
Dobry den,obcas se mi naskytne prilezitost dat si pervitin.velmi vyjimecne se rozhodnu i pro nej nekam vydat.....se starymi znamymi a to ke trapi.pak nejdu do prace a prijdu o ni.muj cil je uz navzdy byt tak silny,ze i kdyz mam prilezitost dat si hned,odmitnu.nikdy jsem si nepichal a frekvence uzivani je cca 1x za mesic.jsem zenat a mam tri deti,vlastni dum auto a praci si vzdy najdu velmi rychle,ale treba po pul roku o ni diky peri prijdu.pak spytuji svedomi a najdu si novou ve vire ve svou silu,ze to prece dam,ale vzdy pri prvni prilezitosti dat si,jakoby minulost nebyla a jsem tam. verte mi,nemam problem,kdyz neni,ale kdyz je.manzelka je uzasna, chci pro ni lepsi zivot a pro nas vsechny..........nechci nekam zavrit a nevim jak budu mit cas 3x tydne nekam dojizdet na terapii,ale pomoc zrejme potrebuji......dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nemusíte se hned nechávat nikam zavřít. Dokonce ani dojíždět 3x týdně. Ale pomoc zvenčí by Vám mohla ušetřit další a další zklamání sám sebou a potíže s prací i jinde. Myslím, že pro začátek byste mohl zkusit ambilantní kontakt s terapeutem třeba jednou týdně, možná se Vám podaří rychle přijít společně na tom, kde je zakopaný pes, proč nedokážete odolat. Také by Vám poradil některé osvědčené postupy, jak ve chvíli pokušení postupovat, abyste si nedal. Víte, kam se v okolí obrátit? Vždycky se pak můžete rozhodnout, že to pro Vás není, ale byla by škoda to nezkusit.
Přeji hodně sil, ať je to už opravdu naposledy!