Mohl mi hodit něco do pití?
Kiwi
* byla jsem dezorientovaná,nevěděla jsem kde se nacházím. Vyhledávala jsem riziková místa (výšky,silnice...) Neovládala jsem se. Nepoznávala okolí ani známé lidi. Já si to však vůbec nepamatuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Kiwi,
odpovídala jsem i na váš předchozí dotaz.
Podle příznaků je skutečně možné, že vám někdo něco do pití dal, ale jak jsem psala v předchozí odpovědi, nelze to dokázat, pokud jste se nepodrobila testům. Nicméně zcela jistě by bylo na místě kontaktovat policii a se svým podezřením ji seznámit a nechat si doporučit další postup. Možná budete první, ale možná už se někdo na policii z tohoto nebo nějakého blízkého baru obrátil s podobným příběhem. Nenechte to jen tak být! Mohla byste pomoci předejít dalším podobným incidentům.
Nicméně přesto - doporučuji vyhnout se užívání drog i alkoholu alespoň na nějakou dobu - týdny, měsíce.
S pozdravem a přáním, abyste se brzy cítila dobře a bezpečně,
Gabriela Minařík.